17 ביולי 2012

סיכום ההתנסות שלי במוצר החודש: "מויסטר סרג'" קרם-ג'ל עשיר בלחות



חברת קליניק פנתה לאחרונה לחברי קבוצת "קליניק ישראל" בפייסבוק בהצעה מעניינת:
להציע את עצמם כשגרירי החברה וככאלה, להנות מדי חודש מהנחות והטבות בלעדיות.

ואכן, יותר מ-500 גולשות, פנו והציעו את עצמן, וחלקן, נהפכו לשגרירות. 
גם אני , לא הרשתי לעצמי לפספס הזדמנות שכזאת, ופניתי אליהם.
לשמחתי הגדולה, חיכתה לי בתיבת הדואר, הודעת זכיה.

במסגרת הפרוייקט כל חודש יבחרו 20 שגרירות להוות את קבוצת נסייניות החודש,
ולקבל לביתן מוצר שלם להתנסות. המתנסה מתחייבת לבדוק את המוצר,
ולדווח על חוויותיה והתרשמותה מהמוצר.

פוסט זה הינו סיכום ההתנסות שלי במוצר החודש שקיבלתי מקליניק.
המוצר בו התנסתי היה  "מויסטר סרג'" קרם-ג'ל עשיר בלחות.

נתחיל מכך שאני מכירה ואוהבת את המוצרים המעולים של clinic כבר שנים רבות.


אני בעלת עור מעורב בדרך כלל, בימים כתיקונם.
אבל בשבועות האחרונים, הפנים שלי נראות כמו אחרי מרתון קליל במשך כל שעות היום ,
גם שניה אחרי המקלחת. העור זורח ובוהק ומבריק כמו שרק יולי אוגוסט  בתל אביב יודע לעשות.

המחשבה לשים על עצמי קרם עור המיועד לעור יבש, גרם לי להזיע  עוד יותר,
ובכל זאת, אני מנסה לתפוס את ה-5 שניות בהן העור עוד תחת ההשפעת הסבון המייבש
(יודעת שאסור,  אבל בקיץ אין ברירה...) ולהתנסות בקרם שלי...

הקרם עצמו מרגיש נפלא, קליל ונספג מהר,  ולא מוסיף ברק לעור המבריק גם ככה.

הקרם גם לא השאיר עקבות שומניות , למרות היותו מיועד לתת זריקת אנרגיה לעור יבש!

זהו דיווחי בשלב זה של ההתנסות!
מבטיחה לתת דיווח נוסף עם סיום גל החום הנוכחי...

קיץ קריר ונעים לכולנו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה