2 במרץ 2015

סיכום התנסות: לילי טריפל קומפורט

הפעילות במסגרת LEADERS תמיד מפנקות, אך זו האחרונה "לילי Triple Comfort", מפנקת במיוחד. תיאור הפעילות: "לרובנו הנשים, יש את הפינוקים הקטנים והייחודיים, אשר עושים את כל ההבדל בתוך הממלכה הפרטית שלנו: אם זה אמבט שמנים מפנק ומרגיע בסוף יום עבודה...מגבות רכות וחמות שרק יצאו מהמייבש"

אמבט שמנים מפנק, זה יופי. מגבות רכות וחמות זה גם כן יופי.  אבל ה-פינוק שלי (ב-ה הידיעה) הוא iRobot, שואב האבק הרובוטי החדש שלי. פינוק משנה חיים. החיים מתחלקים ללפניו ולאחריו. תתארו לכם שאתם באותו אמבט שמנים מפנק, עם מגבות רכות וחמות. ועכשיו תתארו לעצמכן שבנתיים מנקים לכם את הבית. את יוצאת מהמקלחת נקייה, ומגלה שהבית נקי גם כן. כיף.

חזרה לתיאור הפעילות (אגב, אל הרובוט נחזור עוד מעט):  "יש מקום אחד לא פחות חשוב בו נרצה להרגיש הכי הכי מפונקות!! נשמח לפנק אותך עם מארז לילי טריפל קומפורט בגודל מלא שיישלח עם שליח עד לביתך, המספק שילוב מושלם של רכות וחוזק לחוויית פינוק מושלמת גם בחדר השרותים..".

עברו כמה ימים והחבילה הגיע. התפנינו להתנסות במוצר (שמתם לב למשחק המילים הלא מצחיק?...)

על פי המשווק, "נייר טואלט איכותי, מפנק ורך, בעל 3 שכבות המספק שילוב מושלם של רכות וחוזק לחוויית פינוק מושלמת גם בחדר השרותים". הבן הגדול ספר וגילה כי "בסקית יש 32 גלילים ובכול גליל יש 146 דפים" (תסלחו לו על שגיאות הכתיב). הקטנה אהבה את הכלב המתוק שעל השקית (מסתבר שלכלבלב של מותג לילי יש שם, "פאפי").


 אגב, רק אתמול התפרסמה באתר YNET כתבה מעניינת בשם "זהירות: איך נייר טואלט יכול להיות מסוכן לבריאות".
בכתבה מסופר כי "נייר הטואלט, שהוא
אחד המוצרים בו אנחנו משמשים בהם פעמים רבות במהלך היום,  עלול להיות מסוכן.


נייר הטואלט, במיוחד אם הוא עשוי מחומר ממוחזר או שהוא במחיר מוזל, בעל שטח פנים מחוספס.

נייר טואלט מחוספס שכיח במיוחד במקומות ציבוריים כמו משרדים, מסעדות או קניונים, בעיקר בשל העלות הנמוכה שלו אותה בעלי העסק סופגים. הסיבים הגסים עלולים לא רק לפצוע את העור ולגרום לדלקות, אלא גם להביא לתגובה אלרגית, חוסר נוחות ואף כאבים."



הילדים החליטו לבנות מגדל ולבדוק כמה גלילי נייר טואלט אפשר "להסיע" על האיירובוט, לפני שהמגדל יתמוטט. תסתכלו בתמונה. יפול? או לא יפול? התשובה בסוף....

אחר כך הילדים החליטו השגיע הזמן לניסוי אחר, הכולל פיזור כל החבילות על האיירובוט המסכן. תיעוד מהלך הניסוי תוכלו לראות בסרטון הבא:

"זה כל החפיסה שהיה", מדגיש טל.

"אני מאוד מציעה להשתמש בנייר הטואלט הזה" אומרת מיה וממשיכה "זה מאוד עדין ודי חזק להוציא ליכלוכים".

טל מפרש "עכשיו אני מדליק". 

"ביפ ביפ" - עונה האיירובוט.


"יואווו", צועקים הילדים. 

"די עם זה" צועקת אני (אבל את זה לא תשמעו בסרט...)

וכרגיל לסיום, כמה לינקים שימושיים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה